Hirvensalon nuorisoteatteri toivoo katsojien varaavan lippunsa etukäteen varausjärjestelmän kautta tai puhelimitse / sähköpostilla:
Iiris Suvitie
p. 044 055 0873 / iiris.suvitie@gmail.com
HUOM! Automaattisen varausvahvistuksen saapuminen sähköpostiin saattaa kestää jonkin aikaa. Ethän siis tee uutta varausta “varmuuden vuoksi”, vaan odota vahvistuksen saapumista. Mikäli varausvahvistusta ei kuulu seuraavanakaan päivänä tai haluat muuttaa varausta, katso alla kohta “Varauksen muuttaminen / peruutus”.
Lippujen lunastus:
- Lippuja ei poikkeuksellisesti voi maksaa etukäteen laskutuksella eli kaikki liput lunastetaan lippukassalla näytökseen tultaessa.
- Lippukassalla ja kahviossa maksuvälineinä käyvät käteinen, pankki- ja luottokortit, kulttuurisetelit, sekä Smartum- ja Edenred -kortit.
- Toivomme katsojien saapuvan näytöksiin ajoissa, viimeistään 15 min. ennen näytöksen alkua.
- Mikäli tiedät saapuvasi viime tipassa, laita tekstiviesti tai soita: 044 055 0873, niin pidämme varauksesi voimassa aivan näytöksen alkuun saakka.
Varauksen muutos / peruutus:
- Toivomme mahdollisimman pian ilmoitusta, mikäli lippuvarauksesi muuttuu tai peruuntuu. Näin voimme vapauttaa varauksen sitä haluavalle.
- Varauksen peruttaminen tai muuttaminen onnistuu ainoastaan puhelimitse / sähköpostilla, mutta lyhyt tekstiviestikin riittää, kunhan siitä selviää esityspäivä ja -aika, sekä nimi, jolle varaus on tehty.
- Mikäli muutat varaustasi tai peruutat sen näytöspäivänä, ilmoitathan siitä ainoastaan puhelimitse / tekstiviestillä. Sähköpostiviesti ei välttämättä tavoita lipunmyyjää enää näytöspäivänä.
Peruutukset ja muutokset:
p. 044 055 0873
iiris.suvitie@gmail.com
- Ethän korjaa varaustasi tekemällä uusia varauksia järjestelmään. Tämä täyttäisi rajoitettua paikkamäärää tarpeettomasti aiheuttaen ylimääräistä selvitystyötä.
Näytösten peruuntumiset ja maksettujen lipunhintojen palautus:
- Mikäli teatteri joutuu peruuttamaan näytöksen, saavat kaikki lippuja varanneet peruutuksesta sähköpostin, tekstiviestin tai soiton, riippuen siitä, milloin peruutus tapahtuu.
- Mikäli asiakas haluaa peruuttaa jo lunastetut liput omasta syystään, asiasta tulee ilmoittaa teatterille sähköpostitse, tekstiviestillä tai puhelimitse, riippuen siitä, milloin peruutus tapahtuu.
- Kummassakin peruutustapauksessa pyrimme ensisijaisesti löytämään kaikille katsojille korvaavat paikat johonkin toiseen esitykseen. Mikäli tämä ei ole mahdollista, tarjoamme vaihtoehdoiksi seuraavia:
- Maksetun summan suuruinen lahjakortti, joka käy missä tahansa Hirvensalon nuorisoteatterin tuotannossa vuoden ajan.
- Maksetun summan palauttaminen asiakkaan tilille noin viikon kuluessa peruuntumisesta. (Huom: emme palauta lippurahoja käteisellä)